layout

Balasan Allah Sekejap Ajer

Monday, August 17, 2009

3 days ago aku lepaskan seseorang dari sisi ini. Kenapa sebab janji?. Walaupun tak rela wp dia minta jangan tapi aku tetapkan keras hati. Sebab aku sendiri tak berani mengecewakan hati org lain.

Dia hadir dalam hidup ini tanpa dirancang. Setiap perkara yg berlaku antara kami semua indah wp pelbagai onak n duri kami renangi tapi bagi aku semuanya indah n mematangkan kami. Manusia mmg tak boleh lepas dari kesilapan, no body prefect ryte. Aku tak tahu di mana salah dan pincangnya semua jadi begini. Kehadiran dirinya bagaikan pelengkap utk aku meneruskan perjalanan ini.

"Awak tahu dia dengan saya kenapa awak masih nak dengan dia?" Sentap ayat yg tajam. Jawapan aku pun pedas juga. Tapi apa-apapun soal hati n perasaan tak boleh disangkal. Nak salah dia tak mungkin juga atau mungkin juga. Sebenarnya aku sendiri tak mahu dibayangi oleh kehadiran org ke 2 / 3 / 4. Semua berlaku tanpa dirancang.

Dia juga pernah menyatakan " kalau saya tahu benda ni berlaku awal2 saya akan tolak awak? " Hmmmm seperti taming sari menusuk jiwa. Auch !! ..

Sepatutnya aku marah tapi tak boleh..Sebab dia yg penipu ...tapi entahlah..Wp dia tak nak tapi aku seperti nak balas dendam ..aku teringin jadi mcm dulu....kejam n jadi zionis spt dulu .. Dapat hati org aku gengam lepas tu aku lepaskan bodoh macam tu....

Tapi dengan dia aku tak boleh ....masalahnya hati aku sendiri sudah trikat...Sayang aku teramat menebal cintaku perhatian aku semua kat dia....

Tapi biarlah aku berkorban..

This early morning, kenapa aku cakap balasan Allah sekejap sahajakan...Aku rasa macam diri ini tak puas2 dengan dugaan. Org yg aku sayang yang seperti ayah aku sendiri Tok meninggalkan aku dan dunia ini.

Sometimes aku terfikir kejamnya hukumam ni...Tak cukup lagi ke dugaan aku tempuhi...
Tak cukup lagi ke ujian Dia...adakah aku balasan aku mengecewakan org meninggalkan org....Allah terus balas dengan pemergian tok selamanya.

Jahat sangat ke aku ni ?
Apa salah ku ?

0 comments:

Powered By Blogger