layout

meniti titian perjalanan

Wednesday, December 24, 2008



hari ni kaki ku melangkah lagi,
satu ketika dulu merangkak, bertatih, berjalan, kini berlari

kadang-kadang aku jatuh, kadang-kadang aku terlalu didepan,
ada ketika dibelakang,
sehingga terpaksa merangkak minta bantuan untuk berada sama taraf sama tempat

sekali lagi terima kasih teman atas pelawaan mu





hari ni aina discharge, satu family datang menjemput, petang tu abang long kata dia nak jumpa customer kat alamanda.

lantas aku cakap nak ikut, ha ha ha, malas duduk rumah.

lepak kat starbuck, aku bosan, lantas bermain laptop abang,

menanti, pandang keliling, hujan turun, hujan berhenti, tapi tiada pelangi petang,

selesai sahaja, perkara pertama abang ajak,

dik jom pergi reborn..urut kaki....Ya Allah berkerut-kerut muka aku menahan geli dan sakit...





hasil membeli belah dan hasil dari pujukan adik ke abang kesayangannya
starbuck tofnutfrapp ( sedap betul )
cd shichan
gincu body shop 47 brown pink
minyak wangi oceanus body shop
aqua lily body mist body shop
foundation body shop

at last
jangan jeles MR X

New York Cheese
& Marble Cheese Cake


0 comments:

Powered By Blogger